måndag 15 december 2008

Vad händer nästa år?

Nu när året snart är slut kan jag kosta på mig att fundera över vad som kan komma att hända näsa år. Det är dessutom juletider och då skall man ju kunna önska sig något.
Nästa år önskar jag mig
  • att vi på Gunnesboskolan har modet att gå in i 1-1.
  • att vi i det konceptet även sätter upp en media server för podcaster och filmer som vi kan använda oss av i undervisningen.
  • att vi startar upp en skoltidning som blir en del av skolarbetet för alla elever att bidra med.
  • att denna skoltidningen blir en aktiv del av vår hemsida.
  • att vi äntligen uppdaterar vår informationsökning
  • att Hubertusgården vår grannskola kommer med på tåget och satsar på digital kompetens
  • att...

5 kommentarer:

Habe81 sa...

Det låter fantastiskt roligt för er. Jag ser fram emot att få göra studiebesök.
Jag hoppas att er stora satsning på Digital Kompetens kommer att få en snabb spridning inom Lunds Skolor.

Anonym sa...

Utmärkta mål tycker jag!

Anonym sa...

Hoppas att tomten är med dig och att ni tillammans iaf kan uppfylla några av dina önskningar. Min önskelista innehåller: smartboard, bärbara datorer till elever OCH personal, en kanon i mitt klassrum och så att mina elever och jag fortsätter vårt arbete där vi kritskt granskar cyberspace, både dess fördelar och nackdelar .. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!

Anonym sa...

DU - gå med i TED. A-M
Som är säker på att tomten dansar över just ditt tak... och gladeligen sprider lite målstyrda klappar i din skorsten... det hoppas jag. A-M

Unknown sa...

jag tackar er för era fina ord och önskar er en God Jul och Gott Nytt År!
För mig själv önskar jag
Mest att jag får lite pengar så att jag kan resa till BETT