fredag 27 mars 2009

Fredag - Earth Hour - West Wing

Äntligen fredag!
Veckan som gått har gjort det i fast motion...
Gårdagen kändes som en förlängd version av den där första scenen i West Wing. Ni vet där de kör en flygande oklippt scen på 5 minuter utan uppehåll av dialog, se klippet nedan. Jag gick in på skolan 08.30 och kl 14 insåg jag att jag nog borde äta lunch...
Tydligen ett tag sedan jag var på skolan, hmm.
Nåja nu är alla klassrum förberedda för projektorerna så de får vi ta och sätta upp nästa vecka!



I morgon är det Earth Hour och då skall vi släcka alla lampor under en timma. Kl 20.30 CET är det dags! Dessutom är det väl dags att äntligen gå över till sommartid och låta de däringa tidstalibanderna få stå där med huvudet på skam. Varför har vi inte sommartid året runt?...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hoppas att de inte släcker där jag befinner mig kl. 20.30 för då avnjuter jag en superb middag i den kungliga huvudstaden ;D, Hade jag däremot befunnit mig hemma hade det varit stearinljus som gällde ...