torsdag 5 mars 2009

Så här drömmer även jag!

Nu känns framtiden ljus! Synd bara att vi inte riktigt är där ännu. Efter att ha läst Richard Gatarskis inlägg och sett de två filmer som finns här nedanför känner jag att min värld är förändrad. Inte bara innehållsmässigt men hur man bör göra presentationer! WOW!!
Som Richard skriver så handlar filmerna om Richard E Millers presentation om hans dröm eller som det står i inlägget...

Miller diskuterar möjligheterna på universitsnivå. Men jag vill börja långt tidigare. Så på vägen hoppas jag att dessa våra drömmar kan inspirera barn, ungdomar och oss som har att göra med dom. I mitt tycke är detta ett praktexempel på film, video och språklig framställning (om än på engelska). Låt oss göra mer.
JA Richard Låt oss göra Mer!

Ta er tiden ca 15 minuter för båda och njut av många tänkvärda tankar och att bilder säger så mycket mer än ord men de skall nå mottagaren när de skall inte två år senare. Titta så förstår ni.

DEL 1


DEL 2

Inga kommentarer: